Młodszy specjalista ds. kontroli jakości i reklamacji
MEGIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Opis zadań:
Przyjmowanie zgłoszeń i weryfikacja zgłoszonych niezgodności wyrobów gotowych; przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych; realizacja działań korygujących wedle ustalonych planów działań jakościowych; negocjacje z klientami w zakresie rozwiązywania spraw reklamacyjnych;
dostarczanie (produkcja) rysunków technicznych reklamowanych elementów; monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych; nadzór nad terminowością wykonania i wysyłki elementów reklamowanych; kontakt e-mail i telefoniczny z klientem w sprawie reklamacji; przygotowanie elementów reklamacyjnych do wysyłki oraz rezerwacja kuriera; przygotowanie dokumentów PW, RW, MMW, MMP, WZE w systemie ERP XL; nadzór nad magazynem systemowym – Reklamacje; uczestnictwo w inwentaryzacji kwartalnej;
kontrola jakościowo-ilościowa elementów/półproduktów – produkcja
Inne wymagania:
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
język obcy – niemiecki (mowa: B1 – średnio zaawansowany, pismo: B1 – średnio zaawansowany)
umiejętność – umiejętność pracy w zespole
umiejętność – Komunikatywność
umiejętność – rzetelność pracy
umiejętność – znajomość Ms Office
umiejętność – sumienność
staż pracy ogółem – lata: 1
koniecznie: wykształcenie średnie, min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w obszarze reklamacji, serwisu lub kontaktu telefonicznego z klientem, pozytywne nastawienie do klienta, umiejętność rozwiązywania trudnych sytuacji