Konsultant ds. rekrutacji

PUP w Częstochowie

Opis zadań:

Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy z Kolumbii; ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami stawianymi przez firmę; dokonywanie selekcji kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika; przygotowanie i doprowadzenie do podpisania umowy z kandydatem w języku hiszpańskim.

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
język obcy – hiszpański (mowa: B1 – średnio zaawansowany, pismo: B1 – średnio zaawansowany)
umiejętność – dobra organizacja czasu pracy
umiejętność – dokładność
umiejętność – obsługa komputera Word, Excel

odpowiedzialność; umiejętność pracy pod presją czasu; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; odporność na stres; umiejętność komunikacji i współpracy z innymi specjalistami, którzy zgłaszają zapotrzebowanie na pracownika

Pokaż w całości