SPECJALISTA DS. ADMINISTARCJI

PUP w Wałczu

Opis zadań:

• Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia
• Sporządzanie umów cywilno-prawnych dotyczących asystentury dla osób z niepełnosprawnością
• Prowadzenie wypożyczalni specjalistycznego sprzętu
• Współpraca z samorządami i organizacjami zewnętrznymi o podobnym profilu w zakresie działań na rzecz studentów z niepełnosprawnością
• Pozyskiwanie środków na działania związane z niepełnosprawnością
• Prowadzenie spraw dotyczących dostosowania procesu dydaktycznego dla studentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności oraz ze szczególnymi potrzebami
• Działania na rzecz zwiększenia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie dostępności Uczelni
• Wsparcie dziekanatu

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
umiejętność – obsługa komputera
umiejętność – bardzo dobra organizacja pracy
umiejętność – komunikatywność

[Umiejętność 2] : INICJATYWA I SAMODZIELNOŚĆ DZIAŁANIA
[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM

Pokaż w całości