Starszy referent
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Opis zadań:
1.Realizacja czynności kontrolnych ex post procesów gospodarczych i finansowych w zakresie zdarzeń gospodarczych ewidencjonowanych w modułach MMSD, FIAA systemu ZWSIRON.
a) znajomość przepisów, ustaw i rozporządzeń dotyczących prowadzenia ksiąg rachunkowych jak i przepisów regulujących pracę w 17 WOG.
2. Prowadzenie bieżącej kontroli poprawności zapisów w Księdze Głównej oraz zgodności paragrafów klasyfikacji wydatków budżetowych.
3. Kontrola formalna faktur przed ich zaksięgowaniem.
4. uzgadnianie wykazów przekazanych/otrzymanych środków trwałych majątku obrotowego oraz wartości niematerialnych i prawnych między wojskowymi jednostkami budżetowymi.
5. Prowadzenie samokontroli prawidłowości i rzetelności wykonywanych czynności na powierzonym stanowisku pracy.
6. Współpraca z innymi komórkami wewnętrznymi w zakresie realizacji powierzonych zadań.
Inne wymagania:
wykształcenie – ekonomiczne wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie – ekonomiczne średnie zawodowe
Wymagania niezbędne:
– wykształcenie minimalne – średnie ekonomiczne,
– wymagany staż pracy minimum 5 lat w księgowości.
Wymagania dodatkowe:
– umiejętność szybkiego uczenia się,
– terminowość, rzetelność, skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy,
– zdolność logicznego i konstruktywnego myślenia,
– znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
– preferowana znajomość programu SAP oraz gospodarki magazynowej,
– umiejętność pracy w zespole.