Organizator obsługi sprzedaży internetowej (oferta pracy po stażu)
PUP w Gorlicach
Opis zadań:
Współpraca z projektantem stron internetowych w zakresie przygotowywania i wdrażania witryny internetowej przystosowanej do prowadzenia działalności handlowej; Opracowywanie strategii promocji i sprzedaży w Internecie; Obsługiwanie sklepu internetowego z uwzględnieniem aspektów technicznych oraz formalno-prawnych; Kompletowanie towarów zgodnie z listą zamówienia; Monitorowanie stanów magazynowych kompletowanych towarów; Weryfikowanie zgodności zebranych towarów z listą zamówienia; Generowanie dokumentów sprzedażowych i/lub magazynowych; Przygotowanie skompletowanych zamówień do wysyłki; Przekazywanie przesyłek przewoźnikom; Kontrolowanie statusu doręczenia nadanych przesyłek.
Inne wymagania:
wykształcenie – zasadnicze zawodowe
zawód – Organizator obsługi sprzedaży internetowej
Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe; uczciwy, komunikatywny, dokładny; staż pracy w zawodzie – min. 6 miesięcy.