IT Service Desk Technician
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Opis zadań:
Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.
Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.
Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
Inne wymagania:
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
język obcy – angielski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
język obcy – portugalski (mowa: C1 – zaawansowany, pismo: C1 – zaawansowany)
staż pracy ogółem – lata: 2
Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.