Dyrektor generalny

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Opis zadań:

Zarządzenie hotelem, reprezentowanie hotelu we wszystkich sprawach związanych z działalnością prowadzoną w ramach świadczenia usług hotelarskich, opracowywanie rocznego budżetu i budżetu inwestycji kapitałowych; osiąganie celów sprzedażowych, jakościowych i finansowych hotelu; bycie odpowiedzialnym za planowanie i zarządzanie działalnością hotelu w celu osiągnięcia satysfakcji klienta i wysokiej jakości usług przy jednoczesnym osiąganiu/przekraczaniu celów finansowych; wyszukiwanie i identyfikowanie nowych możliwości biznesowych; budowanie długoterminowych relacji biznesowych; tworzenie pozytywnego, zorientowanego na zespół środowiska pracy.

Inne wymagania:

wykształcenie – inne wyższe (w tym licencjat)
język obcy – macedoński (mowa: C1 – zaawansowany, pismo: C1 – zaawansowany)
umiejętność – dobrej organizacji pracy,wysoka kultura osobista, oraz zaangażowanie w pracę,solidnośći uczciwośc w wykonywaniu powierzonych obowiązków , umiejętność samodzielnej pracy oraz wgrupie
umiejętność – dobra organizacja pracy, odpowiedzialność , dokładność
umiejętność – komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, zaangażowanie, terminowość i łatwość nawiązywania kontaktów

Ukończone studia na kierunku ekonomia, szkolenie – zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach kryzysowych, mile widziane doświadczenie, jednak nie jest warunkiem koniecznym, firma zapewnia szkolenie przed objęciem stanowiska.

Pokaż w całości