Moderator Treści

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Opis zadań:

Moderowanie treści reklam, materiałów audio i wideo, zgłaszanie materiałów niezgodnych z polityką klienta, blokowanie materiałów naruszających regulamin klienta, przekazywanie raportów miesięcznych do zespołu klienta, odpowiadanie na zapytania klienta, uczestniczenie w szkoleniach klienta.

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
język obcy – angielski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
umiejętność – doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
umiejętność – analityczne myślenie
umiejętność – obsługa komputera,praca w zespole, radzenie sobie w sytuacjach stresowych

znajomość zagadnień z zakresu moderacji treści – warunek konieczny

Pokaż w całości