Zastępca dyrektora generalnego ds. sprzedaży, dział maszyn ciężkich.
PUP dla PWZ
Opis zadań:
Zarządzanie i nadzorowanie działu sprzedaży
Koordynowanie pracy zespołu sprzedażowego: Nadzór nad działem sprzedaży, organizowanie pracy zespołu, ustalanie priorytetów i wyznaczanie celów sprzedażowych.
Rekrutacja i szkolenie personelu: Nadzór nad procesem rekrutacji nowych pracowników, a także zapewnienie odpowiedniego szkolenia i rozwoju zespołu sprzedażowego.
Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży
Opracowywanie strategii sprzedażowej: Tworzenie krótko- i długoterminowych planów sprzedażowych, które są zgodne z ogólną strategią i celami firmy.
Monitorowanie wyników sprzedaży: Ścisłe śledzenie wyników sprzedaży i analiza wskaźników, takich jak wolumen sprzedaży, marża i udział w rynku.
Inne wymagania:
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
język obcy – angielski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
język obcy – chiński (mowa: C2 – biegły, pismo: C2 – biegły)
język obcy – polski (mowa: A2 – niższy średnio zaawansowany, pismo: A2 – niższy średnio zaawansowany)
umiejętność – umiejętność zarządzania zespołem
umiejętność – planowanie czasu
umiejętność – NEGOCJACJE W BIZNESIE
[Inne] : Staż ogólny