Referent ds. administracyjnych (S,U)

PUP w Tarnowie

Opis zadań:

1. Segregowanie dokumentów.
2. Redagowanie pism – obsługa korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
3. Analiza danych.
4. Obsługa programu do sprawozdawczości.
5. Przygotowywanie dokumentów.
6. Archiwizowanie dokumentów.
7. Wprowadzanie danych do systemu.
8. Obsługa urządzeń biurowych.

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)

Staż realizowany będzie w ramach projektu pn. Aktywizacja osób bezrobotnych z powiatu tarnowskiego i m. Tarnów (II) – SZANSA NA SUKCES, program Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.1 Aktywizacja zawodowa – projekty powiatowych urzędów pracy, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu.

Wymagania: wykształcenie wyższe, umiejętność organizacji pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność w wykonywaniu zadań, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista. Praca w Tuchowie, od pon.- pt., w godz. 07:30-15:05

Pokaż w całości