Czynności marketingowe

PUP we Wrocławiu

Opis zadań:

Opracowanie i wdrożenie kampanii reklamowej dla nowego produktu, uwzględniając cele marketingowe i preferencje grupy docelowej;- Tworzenie strategii marketingowej, w tym planowanie mediów, budżetowanie i analiza rynku konkurencyjnego; Przygotowanie materiałów promocyjnych, takich jak treści reklamowe, grafiki i filmy, w oparciu o założenia kampanii; Monitorowanie efektywności kampanii reklamowych oraz dokonywanie optymalizacji na podstawie analizy danych i wyników.
Forma umowy: działo 153 godziny miesięcznie, dyspozycyjnosć w godzinach od 9.00-17.00, zatrudnienie do 01.12.2027

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
język obcy – białoruski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
staż pracy ogółem – lata: 0, miesiące: 2

Umiejętność komunikacji z klientami
Znajomość efektywnych metod marketingu
PRACA W MIEJSCU ZAMIESZKANIA KANDYDATA/ZDALNA. ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA BIAŁORUŚKIEGO JEST POTRZEBNA DO KONTAKTU Z KLIENTAMI W JĘZYKU BIAŁORUSKIM.BARDZO PROSZĘ O PILNE WYDANIE

Pokaż w całości