referent ds. gospodarki nieruchomościami
URZĄD MIASTA I GMINY W BOGATYNI
Opis zadań:
1)przygotowywanie sprawozdań,
2)prowadzenie ewidencji i rejestrów,
3)przygotowywanie wniosków do Burmistrza o zajęcie stanowiska/podjęcie decyzji,
4)przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń,
5)przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych z zakresu zadań Wydziału,
6)przygotowywanie dokumentacji na wyłonienie wykonawców prac geodezyjnych, wycen nieruchomości, zmiany klasoużytków oraz innych prac z zakresu zadań Wydziału,
7)przygotowywanie zleceń i umów z zakresu zadań Wydziału,
8)opisywanie faktur, poleceń zapłaty oraz innych dokumentów księgowych,
9)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i Gminy Bogatynia oraz jednostkami organizacyjnymi Gminy Bogatynia,
10)kompletowanie i archiwizacja dokumentacji,
11)prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania gminnym zasobem nieruchomości,
12)prowadzenie spraw z zakresu obrotu nieruchomościami: sprzedaży, zamiany, oddania
w najem, dzierżawę, użyczenia,
13)nabywanie nieruchomości do gminnego zasobu nieruchomości,
14)prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem służebności gruntowych i służebności przesyłu,
15)prowadzenie spraw z zakresu pierwokupu nieruchomości,
16)wydawanie zaświadczeń zezwalających na wykreślenie z ksiąg wieczystych hipotek
i obciążeń ustanawianych na rzecz Gminy Bogatynia,
17)regulowanie stanu prawnego nieruchomości, w tym m.in. regulowanie i zakładanie ksiąg wieczystych,
18)wnioskowanie o wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej,
19)dokonywanie w imieniu Gminy Bogatynia wizji lokalnych i oględzin nieruchomości;
I umowa o prace na okres próbny 3 miesiące – docelowo umowa o prace na czas nieokreślony,
jedna zmiana pon 07.30 -17.00 , wt-czw 07.30 – 15.30 , pt. 07.30-14.00; miejsce wykonywania pracy : ul. 1 Maja 29, 59-920 Bogatynia
PROCEDURA KONKURSOWA :
WIĘCEJ INFORMACJI NA STRONIE:
https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1060-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL
Inne wymagania:
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
zawód – Pracownik biurowy
wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego wymagany co najmniej rok stażu pracy), preferowane doświadczenie zawodowe w jednostce administracji publicznej, znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności: ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami, Kodeks Cywilny oraz ustawy o samorządzie gminnym, a także ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, mile widziana znajomość oprogramowania Proton, znajomość oprogramowania Microsoft Office, sprawna organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji, sumienność, terminowość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, odporność na stres.
więcej informacji na stronie : https://bip.bogatynia.pl/kategorie/208-oferty-pracy/artykuly/1060-ogloszenie-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referenta-ds-gospodarki-nieruchomosciami-w-urzedzie-miasta-i-gminy-w-bogatyni?lang=PL