Pracownik w sekretariacie Wydziału
SĄD REJONOWY W GLIWICACH
Opis zadań:
KONKURS OKDR.110.34.2024, szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl;
Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel), umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, kreatywność; zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji), spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych – sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Inne wymagania:
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
zawód – Pozostali pracownicy obsługi biurowej
umiejętność – Obsługa komputera