Księgowy
Krajowe Biuro Wyborcze Delegatura w Olsztynie
Opis zadań:
1. Naliczanie płac i obsługa systemów ZUS – Płatnik.
2. Obsługa budżetu w systemie Trezor dotycząca zapotrzebowania na środki budżetowe,
zarządzania harmonogramem wydatków budżetowych, wniosków i decyzji
budżetowych.
3. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym.
4. Dokonywanie wstępnej kontroli operacji finansowych.
5. Dekretowanie dokumentów zgodnie z klasyfikacją budżetową i zakładowym planem
kont oraz dokonywanie księgowań w urządzeniach księgowych, na kontach
syntetycznych i analitycznych.
6. Weryfikacja sprawozdań przekazanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
7. Prowadzenie spraw dotyczących finansowego rozliczenia kosztów związanych z
przeprowadzeniem wyborów i referendów.
8. Opracowywanie preliminarzy wydatków wyborczych.
9. Archiwizacja dokumentów księgowych.
10. Przygotowywanie przelewów w NBE
Godziny pracy 7:30-15:30
Inne wymagania:
wykształcenie – ekonomiczne wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie – ekonomiczne średnie branżowe
Min. 3 lata w obszarze finansowo-księgowym/1 rok w jednostce sektora finansów publicznych.