Customer Experience Associate
PUP we Wrocławiu
Opis zadań:
Obsługa Klienta.
– Niezależne zarządzanie kluczowymi kontami klientów, wykorzystywanie portali klientów do pobierania / przesyłania informacji o zamówieniach, szczegółów produktów, analizowania danych i wykorzystywania raportów otwartych zamówień w celu spełnienia wymagań klienta w zakresie dostaw.
– Niektóre codzienne czynności mogą obejmować zarządzanie połączeniami przychodzącymi od klientów i wiadomościami e-mail dotyczącymi cen i dostępności, wprowadzanie zamówień awaryjnych, status zaległych zamówień, informacje dotyczące śledzenia/wysyłki, spedytorów i zwrotów w celu osiągnięcia celów związanych z rozwiązywaniem pierwszych połączeń.
– Inicjowanie i przyspieszanie produkcji produktów Gates w oparciu o wymagania klientów.
– Dostarczanie klientom informacji o produktach Gates, konkurencyjnych produktach zamiennych i zamiennikach produktów.
– Wykorzystywanie naszej wewnętrznej bazy danych klientów do śledzenia spraw klientów.
– Wspieranie zespołu CX w osiąganiu miesięcznych wskaźników.
Godziny pracy 8:00 – 16:00.
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
Inne wymagania:
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
język obcy – angielski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: C1 – zaawansowany)
umiejętność – Biegła znajomość pakietu Office
umiejętność – biegła obsługa komputera, Microsoft Office
umiejętność – biegła obsługa komputera z obsługą internetu
wyksztalcenie wyższe, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, biegła znajomość pakietu Office, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, znajomość jęz. angielskiego B2 w mowie, C1 w piśmie