Pracownik działu wsparcia sprzedaży

KAPS sp. z o.o.

Opis zadań:

obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie – średnie zawodowe
wykształcenie – średnie branżowe
wykształcenie – pomaturalne/policealne
wykształcenie – średnie zawodowe 4-letnie
język obcy – angielski (mowa: B1 – średnio zaawansowany, pismo: B1 – średnio zaawansowany)

Wymagane wykształcenie minimum średnie, obsługa komputera,znajomość język angielski w stopniu średnio-zawansowanym (min. B1). Mile widziane doświadczenie w dziale sprzedaży. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce z możliwością kontynuacji zatrudnienia. Praca w pełnyw wymierze etatu, w godzinach 08:00 – 16:00. Miejsce pracy: Rzezawa.

Pokaż w całości