Senior Client Experience Specialist (Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta)
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Opis zadań:
Wspieranie zespołu ds. obsługi klienta hiszpańsko- i niemieckojęzycznego w zarządzaniu relacjami z klientami. Współtworzenie standardów obsługi klienta, zajmowanie się złożonymi problemami. Praca nad projektami standaryzacji odpowiedzi poprzez tworzenie szablonów. Wspieranie działu CX i innych zespołów wewnętrznych poprzez pracę nad rozwojem, wdrażaniem i zarządzaniem polityką i procedurami.
Inne wymagania:
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
język obcy – angielski (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
język obcy – hiszpański (mowa: C2 – biegły, pismo: C2 – biegły)
język obcy – niemiecki (mowa: B2 – wyższy średnio zaawansowany, pismo: B2 – wyższy średnio zaawansowany)
umiejętność – doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
umiejętność – biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office
znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5