stanowisko pracy ds. organizacyjnych w Dziale Organizacji Urzędu w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu

Urząd Miejski w Słupsku

Opis zadań:

Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/934.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie koordynowaniem prac w zakresie nadzoru właścicielskiego nad spółkami podległymi Prezydentowi Miasta Słupska, prowadzeniem spraw z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej, aktywne uczestniczenie w projektach organizacyjnych.

Ważniejsze zadania:

przygotowywanie uchwał zgromadzenia wspólników;

utrzymywanie bieżących kontaktów z zarządami spółek i radami nadzorczymi tych spółek;

realizowanie stałych i specjalnych zadań w ramach nadzoru właścicielskiego;

przygotowywanie wstępnej dokumentacji dotyczącej naborów do rad nadzorczych oraz zarządów spółek, organizowanie spotkań z organami spółek;

przeprowadzenie okresowych inwentaryzacji w zakresie udziałów Miasta Słupska;

prowadzenie spraw z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej;

nadzór nad właściwą realizacją zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji;

współpraca z właścicielami procedur, opiniowanie zmian w w procedurach oraz inicjowanie czynności na rzecz rozwoju i usprawniania Systemu Zarządzania Urzędem;

uczestniczenie w projektach z zakresu organizacji Urzędu mających na celu optymalizację procesów;

aktywne uczestniczenie w organizacji wyborów i referendów;

przygotowywanie odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej;

koordynacja działań urzędu w zakresie przygotowywania danych do GUS;

analiza oraz rejestracja upoważnień Prezydenta Miasta Słupska.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

wymuszona pozycja ciała;

praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie od 4500 zł brutto – w zależności od posiadanego doświadczenia.

Inne wymagania:

wykształcenie – prawnicze wyższe (w tym licencjat)

Wymagania niezbędne:

obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

wykształcenie: wyższe prawnicze;

ogólny staż pracy: minimum 2 lata stażu pracy w administracji publicznej;

kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe:

mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;

bardzo dobra znajomość edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego;

znajomość przepisów prawnych:

– ustawa o samorządzie gminnym;

– ustawa o pracownikach samorządowych;

– kodeks wyborczy;

– kodeks spółek handlowych;

– ustawa o gospodarce komunalnej;

– kodeks postępowania administracyjnego;

– ustawa o petycjach;

– ustawa o nieodpłatnej pomocy prawnej;

– ustawa o dostępie do informacji publicznej;

– ustawa o sygnalistach;

– rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;

umiejętności interpersonalne: komunikatywność, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dokładność, odpowiedzialność.

Pokaż w całości