Pomoc administracyjna
PUP w Wejherowie
Opis zadań:
1. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP
2. Zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym oraz regulaminem pracy
3. Zapoznanie się z wewnętrznymi zarządzeniami i obowiązującymi w zespole procedurami oraz przepisami
4. Zapoznanie się z obsługą urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, drukarka, skaner
5. Zapoznanie się z funkcjonowaniem programu komputerowego POMOST – krótkie szkolenie w zakresie sporządzania projektów decyzji administracyjnych przyznających środki finansowe, świadczenia i dodatki, o których mowa w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
6. Współpraca z pracownikami z innych komórek organizacyjnych PCPR
7. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków od rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i rodzin pomocowych w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych
8. Prowadzenie dokumentacji w sprawie przyznania świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD i rodzin pomocowych
9. Prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie dofinansowań i świadczeń pieniężnych dla rodzin zastępczych, prowadzących RDD oraz rodzin pomocowych
10. Przygotowywanie pism i korespondencji
11. Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji powstałej w Zespole ds. Świadczeń
Inne wymagania:
wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
umiejętność – znajomość pakietu MS OFFICE
umiejętność – umiejętność obsługi komputera