Pracownik ds. kompleksowej obsługi
Bank Spółdzielczy w Sztumie
Opis zadań:
Efektywna, kompleksowa i profesjonalna sprzedaż usług bankowych. Dbanie o utrzymanie jakości obsługi klienta na poziomie zgodnym z obowiązującymi standardami obsługi i wyznaczonymi w strategii wzorem kulturowym.
Jedna zmiana 08:15- 16:15 od poniedziałku do piątku
Miejsce pracy: Oddział w Elblągu
Pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce z mozliwością przełużenia
Inne wymagania:
wykształcenie – ekonomiczne średnie zawodowe
staż pracy ogółem – lata: 1
Wykształcenie min. średnie, mile widziane min. 1 rok na stanowisku związanym z działalnością bankową lub handlową, umiejętność prowadzenia rozmowy sprzedażowej, umiejętność rozpoznawania potrzeb klienta, zaangażowanie w wykonywaną pracę, komunikatywność, odpowiedzialność oraz dokładność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność pracy zespołowej, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy własnej,prawo jazdy kat. B