specjalista ds sprzedazy i organizacji handlu

Polfex Sp. z o.o

Opis zadań:

• Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i budowanie relacji z istniejącymi klientami firmy.
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Prezentowanie produktów
• Monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Zbieranie zamówień od stałych odbiorców i planowanie tras wyjazdowych
• Obliczanie/ kontrola wielkości ładunku
• Ścisła współpraca z innymi działami w firmie głównie działem produkcyjnym i magazynem
• Rozpatrywanie reklamacji od klientów.
• Przygotowywanie raportów dla zarządu dotyczących wyników sprzedaży.

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
umiejętność – handlowiec
staż pracy ogółem – lata: 0, miesiące: 1

[Umiejętność 2] : Samodzielność w działaniu, umiejętność w wyznaczaniu priorytetów w organizacji pracy własnej
[Umiejętność 1] : Praktyczna wiedza sprzedażowa z zakresu branży spożywczej , doświadczenie w pracy w dziale handlu,
[Inne] : Umiejętność obsługi komputera (praktyczna znajomość Excel) ,
Obsługiwanie poczty elektronicznej

Pokaż w całości