Serwisant/Elektryk/Specjalista ds. reklamacji

TOR-INDUSTRIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Opis zadań:

Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta. Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza). Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta. Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi. Przeprowadzanie testów sprzętów po naprawie. Raportowanie napraw w systemie komputerowym. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.

Inne wymagania:

wykształcenie – techniczne wyższe (w tym licencjat)

doświadczenie w pracy w działach serwisu (elektronarzędzi, wózków paletowych sprzętu magazynowego). Znajomość problematyki gwarancji i rękojmi, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, umiejętność analitycznego myślenia i diagnozowania usterek, solidność i dokładność w działaniu. Dobra organizacja pracy własnej, ogólna znajomość budowy i użytkowania elektronarzędzi, techniki magazynowej, podstawowa umiejętność obsługi komputera.

Pokaż w całości