SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
PUP w Kędzierzynie-Koźlu
Opis zadań:
OBSŁUGA KLIENTA, DORADZANIE W WYBORZE SUPLEMENTACJI, WPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ DO SYSTEMU, UMAWIANIE NA KONSULTACJE Z DIETETYKIEM, ODPOWIADANIE NA WIADOMOŚCI E-MAIL, INFORMOWANIE KONSUMENTÓW/ KLIENTÓW NA TEMAT STOSOWANIA SUPLEMENTÓW (JAK ZAŻYWAĆ, GDZIE PRZECHOWYWAĆ, ITD.), REALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH
Inne wymagania:
wykształcenie – brak lub niepełne podstawowe
DOBRA APARYCJA, MIŁA BARWA GŁOSU, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PUNKTUALNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, NASTAWIENIE NA BUDOWANIE POZYTYWNYCH I DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTEM