Konsultant ds. obsługi klienta

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach

Opis zadań:

Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu i kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych; miejsce pracy: Rybnik

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
zawód – Pozostali pracownicy obsługi biurowej
umiejętność – Współpraca w zespole
umiejętność – komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
staż pracy ogółem – lata: 3

Pokaż w całości