specjalista ds. inwestycji, remontów i administrowania

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy

Opis zadań:

opracowywanie planów zadań inwestycyjnych i remontowych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zakładu, zlecanie opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej, jej weryfikacja, pozyskiwanie stosownych decyzji administracyjnych, pozwoleń, uzgodnień na prowadzenie robót, zgłaszanie rozpoczęcia i zakończenia zadań inwestycyjnych oraz remontowych właściwym organom, przygotowywanie kompleksowej dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej do rozpoczęcia, realizacji, odbioru oraz rozliczenia inwestycji, przygotowanie SWZ do przeprowadzanych przetargów, przygotowywanie projektów zleceń, umów na roboty budowlane, dostawy i usługi, realizowane na podstawie Ustawy prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu zamówień publicznych, opracowywanie i weryfikacja zakresów rzeczowych

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)
staż pracy ogółem – lata: 3

[Inne] : doświadczenie zawodowe nabyte w jednostkach ochrony zdrowia, wiedza i doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami i majątkiem organizacji (prowadzenie spraw w zakresie inwestycji i remontów, ewidencji majątku, koordynowanie i kontrolowanie usług dotyczących obsługi technicznej obiektów zgodnie z zawartymi umowami),bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo budowlane

Pokaż w całości