Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych (nr ref. 317/DOM7/24) K/M

ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY

Opis zadań:

1. Reprezentowanie Miasta Stołecznego Warszawy we wspólnotach mieszkaniowych na terenie Dzielnicy Mokotów i podejmowanie czynności w imieniu m. st. Warszawy wynikających z przepisów ustawy o własności lokali w ramach udzielonego pełnomocnictwa. Udział w zebraniach właścicieli lokali.
2. Sprawowanie nadzoru właścicielskiego we wspólnotach mieszkaniowych wynikającego z udziału miasta w nieruchomościach wspólnych.
3. Bieżąca współpraca z zarządami i zarządcami (administratorami) nieruchomości, kontrola ich działalności.
4. Sprawowanie kontroli na realizacją uchwał i wniosków właścicieli lokali, w tym nad realizacją rocznego planu gospodarczego wspólnoty.
5. Wnioskowanie do Zarządu Dzielnicy Mokotów o zajęcie stanowiska przekraczającego zakres udzielonego pracownikowi pełnomocnictwa.
6. Analiza skarg i wniosków członków wspólnot mieszkaniowych oraz najemców lokali miasta. Podejmowanie interwencji w tych sprawach i nadzór nad ich właściwym załatwieniem.
7. Podejmowanie inicjatyw mających na celu utrzymanie właściwego stanu nieruchomości oraz racjonalne wykorzystanie powierzchni i pomieszczeń wspólnych.
8. Kontrola działań zarządów wspólnot w zakresie pozyskiwania jak najkorzystniejszych ofert na wykonywanie robót remontowych oraz nadbudów lub adaptacji powierzchni wspólnych w nieruchomości.
9. Analiza możliwości pozyskiwania innych pożytków z nieruchomości wspólnych.
10. Współdziałanie z zarządami wspólnot lub zarządcami (administratorami) przy opracowywaniu planów gospodarczych nieruchomości (w tym remontów), planów zarządzania i inwestycji.
11. Analiza sprawozdań finansowych i rzeczowych przekazywanych przez zarządy wspólnot lub zarządców nieruchomości oraz kontrola kosztów utrzymania poszczególnych nieruchomości.
12. W miarę konieczności udział w przeglądach, konkursach ofert, negocjacjach, przetargach przeprowadzanych przez wspólnoty mieszkaniowe.
13. Kontrola terminowości przeprowadzania obowiązkowych przeglądów budowlanych w nieruchomości. Podejmowanie interwencji w zarządach wspólnot w przypadkach zaniedbywania tych obowiązków przez zarządy. Informowanie, w razie konieczności, właściwych służb nadzoru budowlanego, o takich przypadkach.
14. Analiza projektów uchwał, w tym uchwał w sprawie porządku domowego, ze szczególnym uwzględnieniem prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym i zabezpieczenia interesów m. st. Warszawy.
15. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, w tym w Dzielnicy Mokotów.
16. Wykonywanie opracowań, przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych w zakresie prowadzonych spraw.
17. Przestrzeganie terminów w załatwianiu spraw, zgodnie z przepisami KPA i poleceniami przełożonych.
18. Przestrzeganie obowiązku prawidłowego przechowywania dokumentów.
19. Aktualizacja w bazie danych istotnych informacji dot. Wspólnot mieszkaniowych, ze szczególnym uwzględnieniem informacji o wyborze lub zmianie składu zarządów, wyboru lub zmianie zarządcy (administratora), przeprowadzonych przeglądach budowlanych, planowanych adaptacjach lub nadbudowach, przeprowadzonych kontrolach zarządów lub zarządców (administratorów) etc., zgodnie z poleceniem przełożonych.
20. Przekazywanie do innych jednostek organizacyjnych ZGN Mokotów informacji o podjętych lub podejmowanych uchwałach właścicieli lokali. Ścisła współpraca z tymi jednostkami w zakresie wynikającym z zakresu czynności.
21. Współpraca z najemcami lokali miasta w zakresie utrzymania nieruchomości lokalowych i wspólnych.

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie zawodowe
zawód – Pozostali pracownicy obsługi biurowej
umiejętność – Pakiet MS Office

Wymagania niezbędne:
– obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022r., poz. 530);
– pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
– niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
– wykształcenie średnie;
– staż pracy: minimum 3 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy: 1 rok w przypadku osób z wyższym wykształceniem.
– znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o własności lokali, Kodeks Cywilny, Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o gospodarce nieruchomościami;
– bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.

Wymagania pożądane:
– praca w administracji;
– wykształcenie wyższe;
– uczciwość, sumienność;
– terminowość wykonywanej pracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej;
– kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;
– kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia;
– podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
– podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
– podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
– podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji;
– kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Osoby zainteresowane są proszone o złożenie kompletu dokumentów w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia, tj. od dnia 23.10.2024 r. do dnia 06.11.2024 r. do godz. 15:00, w zamkniętej kopercie pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19, z dopiskiem: “Dział Kadr i Płac Inspektor ds. wspólnot mieszkaniowych, nr ref. 317/DOM7/24”.

Kontakt: osobisty, tel. 22 549 37 16 lub 22 549 37 56 w godz.: 7:00-15:00

Pokaż w całości