pracownik obsługi klienta hurtowego

PUP w Elblągu

Opis zadań:

Negocjowanie warunków oferty w porozumieniu z bezpośrednimi zwierzchnikami, celem usatysfakcjonowania obydwu stron, Przedstawianie oferty handlowej/usługowej wiąże się z udzielaniem informacji na temat oferowanych usług i produktów, odpowiadaniem na pytania i udzielaniem rad z parterami handlowymi, warunków dostaw produktów, ich cen, itd., właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów, wystawianie kart gwarancyjnych itd.) dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednim jednostka organizacyjną firmy, analizowanie rynku i ofert konkurencji,analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
Jedna zmiana 07:00- 15:00 od poniedziałku do piątku.

Inne wymagania:

wykształcenie – brak lub niepełne podstawowe
umiejętność – biegła obsługa komputera
umiejętność – negocjacyjne i analityczne

Umiejętność rozmowy z potencjalnym klientem, negocjowania, pomysłowość, inicjatywa własna, mile widziane doświadczenie, bardzo dobra znajomość programu Word Excel, które będą weryfikowane podczas rozmowy rekrutacyjnej, znajomość języka arabskiego, ponieważ elementy do produkcji wyrobów, półproduktów są sprowadzane/ wysyłane z firm/ hurtowni krajów”Bliskiego Wschodu”

Pokaż w całości