Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Opis zadań:
Wystawienie dokumentów sprzedażowych i wysyłkowych, kompletowanie i pakowanie zamówień internetowych detalicznych i hurtowych, telefoniczna obsługa klientów, przyjęcie dostaw towaru, obsługa zwrotów i reklamacji, wystawienie aukcji do odpowiednych serwisów aukcyjnych, pracy administracyjne różne, wykonanie i zmontowanie filmów produktowych do Social Media.
Umowa zlecenie, wymiar czasu pracy 130 godziny/miesiąc.
Inne wymagania:
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
umiejętność – magazynier, kasjer, fakturzysta z obsługą kas fiskalnych i programem fakturowania
umiejętność – telefoniczna obsługa klienta
umiejętność – dobra organizacja pracy własnej, umiejętność koordynowania kliku zadań realizowanych równolegle, zdolności manualne,, analityczne, asertywność
staż pracy ogółem – lata: 2
Pakowanie paczek i stretchowanie palet, praktyczna znajomość programów komputerowych: PrestaShop 1.7.7. lub wyżej, Subiekt GT, BaseLinker, Libre Office Writer i Calc, Gimp, InShot.