Specjalista ds. marketingu i handlu

Sądecki Urząd Pracy

Opis zadań:

– przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy,
– pozyskiwanie informacji na temat rynku i konkurencji produktu będącego przedmiotem tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy,
– identyfikowanie profilu odbiorcy tekstu, sloganu reklamowego,
– opracowywanie sposobu pozycjonowania na rynku produktu będącego przedmiotem zlecenia,
– opracowywanie koncepcji pozycjonowania na rynku produktu będącego przedmiotem zlecenia,
– opracowywanie koncepcji reklamy, tekstu lub sloganu reklamowego według zamówienia, z wykorzystaniem zebranych informacji z użyciem właściwych do danego zdania narzędzi,
– sprawdzanie opracowywanego tekstu, sloganu, lub koncepcji reklamy pod kątem jego oryginalności.

Oferta stażu realizowana ze środków Funduszu Pracy.

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
umiejętność – Obsługa komputera

1. Pisanie tekstów reklamowych.

Pokaż w całości