Specjalista ds. rozliczeń eksploatacyjnych i administracyjno-gospodarczych

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "DOM NAD SŁUPIĄ"

Opis zadań:

– obsługa sekretariatu,
– obsługa strony internetowej Spółdzielni,
– przyjmowanie i rejestrowanie w dzienniku podawczym pism, podań,
wniosków, itp.,
– codzienne rozdzielanie otrzymanej poczty oraz wysyłanie
przygotowanej korespondencji,
– obsługa najemców lokali użytkowych i dzierżawców terenów przy
współudziale służb technicznych i księgowych,
– współpraca z Działem Technicznym w zakresie weryfikowania danych
wynikających z otrzymanych faktur dostawców mediów, – weryfikowanie ( w oparciu o półroczne odczyty elektronicznych
wodomierzy lokalowych) zaliczek za zużycie wody na cele użytkowe i
na podgrzewanie wody,
– zgłaszanie dostawcy pisemnej informacji o stwierdzonych brakach
odczytów lub minimalnych odczytach poniżej obowiązujących norm liczników,
– sprawdzanie i dokonywanie podziału kosztów na nieruchomości w zasobach
lokalowych Spółdzielni,
– akceptacja pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym otrzymanych faktur dostawców za zużycie wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej,
– rozliczanie otrzymanych faktur od dostawców mediów na budynki w zasobach
mieszkaniowych i użytkowych za dostarczane media tj.: faktury za c.o. i c.c.w,
faktury za dostawę zimnej wody, faktury za zużytą energię elektryczną,
– przygotowywanie materiałów do rozliczeń indywidualnych za centralne
ogrzewanie z firmą dokonującą rozliczeń,
– współpraca przy obsłudze zebrań Walnego Zgromadzenia Członków
Spółdzielni,
– udział w archiwizowaniu dokumentów i prowadzeniu archiwum
– udział w czynnościach okresowych inwentaryzacji mienia Spółdzielni.

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
staż pracy ogółem – lata: 2

wymagane min. 2 letnie doświadczenie w podobnym zakresie

Pokaż w całości