Samodzielna Specjalistka / Samodzielny specjalista ds. Kadr i Płac

ELEKTRIK-STAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Opis zadań:

Zakres zadań:
– przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
– aktywny udział w zatrudnianiu pracowników: przygotowanie dokumentów, podpisywanie ich z pracownikami,
– sporządzenie akt osobowych i archiwizacja dokumentów
– prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji związanej z czasem pracy
– kontrolowanie terminów badań lekarskich; przygotowywanie skierowań na badania: wstępnych, okresowych i kontrolnych
– wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego oraz wewnętrznych systemów firmowych
– ewidencjonowanie urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w programie kadrowo płacowym, informowanie pracowników o limitach przysługujących urlopów
– samodzielne prowadzenie obsługi płacowej pracowników
– naliczanie i wypłata wynagrodzeń pracowników oraz kontraktorów
– naliczanie zasiłków i wypłata świadczeń pracowniczych
– rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
– rozliczanie i wysyłanie deklaracji ZUS oraz PPK
– rozliczanie rezerw i przygotowanie dokumentacji dla działu księgowości
– przygotowywanie raportów, zestawień i analiz dotyczących wynagrodzeń.

Inne wymagania:

wykształcenie – wyższe (w tym licencjat)

Wykształcenie wyższe kierunkowe.
Doświadczenie zawodowe w naliczaniu wynagrodzeń zdobyte w obszarze płac lub księgowości.
Dobra znajomość przepisów podatkowych, prawa pracy, ZUS, PFRON, PPK oraz księgowości, znajomość obsługi dowolnego programu kadrowo-płacowego (Wapro Gang, Comarch Optima, Enova 365).
Dobra znajomość MS Excel oraz Płatnika, mile widziana znajomość SAP.
Samodzielność w działaniu, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy.
Umiejętność ustalania priorytetów, zaangażowanie.
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole.
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Pokaż w całości