Opiekun klienta ds. technicznych

MERKELEON P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Opis zadań:

Stała komunikacja z członkami zespołu, pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim, ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie, a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; nawiązywanie kontaktu z klientami, udzielanie technicznych informacji o towarach i usługach,
doradztwo i dobór rozwiązań dla środowiska klienta, wsparcie w rozbudowie środowiska

Inne wymagania:

wykształcenie – średnie ogólnokształcące
język obcy – rosyjski (mowa: C1 – zaawansowany, pismo: C1 – zaawansowany)
umiejętność – doświadczenie w branży
umiejętność – biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista,
umiejętność – bardzo dobra obsługa komputera
staż pracy ogółem – lata: 1

Doświadczenie na danym lub podobnym stanowisku

Pokaż w całości