Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Impact Clean Power Technology S.A.
Opis zadań:
Telefoniczny kontakt z klientem. Tworzenie oraz analizowanie zestawień w excel. Wprowadzanie, aktualizowanie i monitorowanie danych w systemie SAP. Tworzenie raportów oraz generowanie zestawień z wykorzystaniem modułów SAP. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługa klienta i analizą danych. Praca w trybie hybrydowym, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.
Inne wymagania:
wykształcenie – średnie ogólnokształcące
Poziom wykształcenia- średnie ogólnokształcące. Wymagana znajomość obsługi komputera – pakiet programów office. Mile widziana znajomość systemu SAP. Konieczna znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2, w piśmie na poziomie A1. Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku.